close
娛人節快樂...真的車笑話...一日開車見酒瓶於車前...不假它想...當保齡球撞倒即是...結果....@#><....哇咧商務中心....@#><....漏氣....! 雨天晚上路邊停車....為看清楚....右開車窗停好為是....後於親友家歇坐...不一會兒警報響...宜蘭民宿暗想不會是我ㄅ...可有些毛毛滴....管它....反正電視看完就走....結果.....液晶電視不見ㄌ.....還在想小偷怎ㄇ偷滴..... 原宜蘭民宿來....車窗關半....伸手開門偷ㄉ....哇....哇....! 曾經連日雨...午後回家...一車停內...一車停外...歡喜停好位安愉....隔清境日....家人說要除濕去...怎ㄇㄌ...後車窗沒關...使逢連夜雨...淹水啦 !.....啥咪......哇哇哇.....頭低低無語..... 一日活動台灣房屋...車駛友家附近....演畢 ~ 徘徊不已... 得問朋友去............我車停哪裡..............? 有事快說...車窗開半...邊說邊鍍膜關...上升中...緊...緊...痛呀 !...怎ㄇ我ㄉ脖子ˋ我ㄉ舌頭...吐...夾頸啦! 哇咧 ! O..M..G..傻到可以...盡做些哭笑不得ㄉ酒店經紀憨事........CoCo 真素空空憨憨佇仙洞.....真笑話....今糗事一提....節日博君笑去.... .....雖然總有人為偶笑惜.... 還是提翻譯社醒別像偶 ~ 癡人作為 ~ 不知要笑罵何以... 但身為朋有ㄉ你.....知吾迷糊性....當助我一臂之力.....因為真愛你ㄇ.....當憐我九份民宿疼惜.....!  


.msgcontent .wsharing ul li { text-indent: 0; }



分享

Facebook
日月潭民宿Plurk
YAHOO!

arrow
arrow
    全站熱搜

    mu47mucczl 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()